نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس باز هم از ناپولی بازیکن می خرد!

یوونتوس باز هم از ناپولی بازیکن می خرد!

روزهای نقل و انتقالات تابستانی به سرعت سپری می شود و تیم های حاضر در رقابت های اروپایی، به دنبال خرید و فروش بازیکنان مورد نظر خود هستند و در این میان یوونتوس نیز همواره سهم زیادی از این بازار در اختیار داشته و امسال نیز مدیران یوونتوس خریدهای بزرگی را برای تقویت تیم در سر دارند.

 

روزنامه‌های لا ریپوبلیكا و لاگاتزتا دلو اسپورت از علاقه باشگاه‌های یوونتوس، اتلتیكو مادرید و منچستر یونایتد برای جذب السید هیساج مدافع راستِ ناپولی خبر داده‌اند.

 

این بازیكن 25 ساله و آلبانیایی كه پیش از این در ناپولی شاگرد مائوریتسیو ساری بوده در سال 2015 با 5 میلیون یورو از امپولی به آبی‌های بندر ناپل پیوسته بود و در 4 فصل گذشته نیز یكی از بازیكنان تقریباً ثابت ناپولی در رقابت‌های مختلف بوده است.

 

به نظر می‌رسد ناپولی برای رضایت به جدایی هیساج مبلغی در حدود 25 میلیون یورو را مدنظر داشته باشند كه بعید است مانعی جدی برای جذب توسط سه باشگاه نامبرده باشد.

 

از جمله توانمندی‌های این بازیكن، قابلیت بازی در سمت راست و چپ خط دفاعی است. با توجه به آشنایی كامل ساری به سبك بازی او، یوونتوس می‌تواند به جذب هیساج امیدوار باشد.

 
یوونتوس، یووه، بانوی پیر، رونالدو، یوونتوسی، رونالدو، کریس، کریس رونالدو، سیاه و سفید، فوتبال، ایتالیا، سایت هواداران یوونتوس، یونتوس ایران، فابیو پاراتیچی، دلیخت، خرید لباس یوونتوس، خرید پیراهن یوونتوس، خرید لباس یوونتوس 2018، خرید لباس یوونتوس 2019، هواداران یوونتوس، یوونتوس دات ای ار، نماینده یووه، یوونتوسی های ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: